sobota, 22 listopada 2014

0. Wstęp.

Cześć. Witam serdecznie na moim blogu Las stron!
Trochę drętwo, prawda? 
Przyznam się szczerze: nie mam doświadczenia w pisaniu notek. W szczególności tych pierwszych. Po co w takim razie założyłam bloga? Ponieważ sama uwielbiam je czytać. :)
Nie brzmi to zachęcająco, ale musicie mi to wybaczyć. Dopiero zaczynam. A początki i tak zawsze wypadają najgorzej. Dlatego nie pozostaje mi nic innego jak zacisnąć zęby, napisać tu kilka zdań i modlić się, by te chaotyczne i niezbyt przemyślane przedstawienie jakoś przeszło. (Raczej nie liczę na to, że kogoś tym przekonam do pozostania ze mną :D) 
Założyłam bloga z myślą o dzieleniu się swoimi opiniami na temat różnych książek i nie tylko. Mam zamiar publikować posty o filmach, muzyce, wydarzeniach i przemyśleniach z mojego życia. Uwielbiam gotować, a jeszcze bardziej uwielbiam jeść, w związku z tym, mogą pojawić się tu przepisy na moje ulubione przekąski, jak i rekomendacje produktów spożywczych. Może nie jestem ekspertem w tych dziedzinach, ale jestem szczera i piszę z serca. ;)

Jeśli jednak udało mi się Ciebie zaciekawić, zapraszam do obserwowania. Natomiast, jeśli ten wstęp naprawdę nie przypadł Ci do gustu... Pozostaje mi mieć nadzieję, że spróbujesz wrócić tu, do Lasu, za miesiąc. Może nie jest nam pisana przyszłość. Ale nie rezygnuj od razu. Daj mi szansę... :D

To do zobaczenia? :)

5 komentarzy:

  1. Powodzenia w blogowaniu! I wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w blogowaniu :3
    Dodaje do obserwowanych :)
    ~ Pozdrawiam alicee 16

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w blogsferze! :) Też jestem nowa > http://pod-lupa-optymistki.blogspot.com/
    Będę wpadać jak najczęściej, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń